Handelsbetingelser og vilkår

Velkommen til Strikkelade

Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler på www.strikkelade.dk

Strikkelade er en fysisk butik og en webshop.

Vores fysiske butik finder du på følgende adresse:

Strikkelade
Algade 58A

4760 Vordingborg

CVR: 42309605

 

International shipments
We do not send to other places than Denmark at the moment.

 

Kontakt os/kundeservice
Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: kontakt@strikkelade.dk eller ved at ringe til butikken i åbningstiden på tlf.: 30 11 33 95

 

Retur- og  bytteregler ved køb i fysisk butik Fortryder du dit køb, kan du altid bytte eller få et tilgodebevis inden for 14 dage, fra den dag du køber varen.

Har du købt varen i butikken, kommer du blot ned og bytter den.

 

Retur- og  bytteregler ved køb i webshop
Har du købt varen via webshoppen, kan du fortryde dit køb indtil 14 dage efter levering, og vi tilbagebetaler det fulde beløb, med undtagelse af hvis varen er blevet sendt, da tilbagebetales fragten ikke. Køber hæfter ligeledes selv for porto ifm. returnering af varen. 

Returnering af varer skal ske til følgende adresse (med omdeling):

Strikkelade ApS

Algade 58A, 

4760 Vordingborg.

Vi anbefaler, at der sendes med sporing, da køber selv er ansvarlig for produktet indtil det er os i hænde. Vi refunderer ikke beløb for varer, der er gået tabt i posten ved returnering. 

Før en vare returneres sendes en mail til kontakt@strikkelade.dk, hvor køber oplyser ordrenummer, fulde navn og angivelse af hvilke varer man ønsker at returnere. 

 

Betaling
Hos Strikkelade kan du betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa/Dankort, eDankort, Visa og Mastercard og MobilePay. Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes. Alle priser hos Strikkelade er angivet i DKK og er inklusive 25% moms.

 

Gavekort
Gavekort udstedt i butik og på webshoppen kan indløses ved checkout. Har du problemer med indløsning, så kontakt os på kontakt@strikkelade.dk eller tlf: 30113395, så hjælper vi dig videre.

 

Levering
Hos Strikkelade bestræber vi os på en hurtig levering, hvilket i praksis betyder at ordrer afsendes i løbet af 1-2 hverdage. Ordrer afgivet på lør-, søn- helligdage eller andre lukkedage, bliver normalt afsendt førstkommende hverdag.

I forbindelse med ferier, specielle aktiviteter og tilbud, kan der opstå længere leveringstid.

Hvis varerne mod forventning ikke er på lager tager vi kontakt pr. telefon eller mail.

Alle danske ordrer sendes som pakker og leveres med dao. Leveringstiden er her typisk 1-2 hverdage, men rettidig levering forudsætter at dao overholder deres omdeling fra dag til dag.

Du kan i webshoppen vælge mellem flg. leveringsformer:

Levering til nærmeste pakkeshop (dao): 39 kr

Levering til din privatadresse (dao): 49 kr 

Afhentning i butikken i Vordingborg: Gratis

Ved køb over 500,- DKK kr. sender vi fragtfrit til nærmeste pakkeshop. 

Udenlandske forsendelser pålægges fragt afhængigt af modtagerland.

Når din pakke er indleveret til dao, sender vi en mail til dig med trackingnr. Har du valgt afhentning i butik, får du besked på mail, når dine varer er klar. 

Hvis du fik fri fragt og efter returnering ikke længere opfylder betingelserne for fri fragt, modregnes fragten i det beløb, der tilbagebetales.

Ved uafhentede pakker eller pakker, hvor modtagelse er nægtet, fratrækkes returneringsomkostninger i det beløb, der tilbagebetales.

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto.

Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort.  

 

Fortrydelsesret på digitale produkter/opskrifter
Der ydes ikke fortrydelsesret på digitale varer.

Ved køb af digitale produkter/opskrifter og accept af vores handelsbetingelser, accepterer samtidig, at dine 14 dages returret på det digitale produkt bortfalder.

 

Reklamation
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Du skal reklamere inden for rimelig tid efter du har konstateret fejlen/manglen.

Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, forkert vask og pleje af tekstiler, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer, kontakt os på telefon 30 11 33 95eller mail: kontakt@strikkelade.dk

En godkendt reklamation vil naturligvis blive godskrevet de omkostninger, der har været ifm. returnering af varen.

  

Rabatter og tilbud
Gælder kun varer, som er på lager. Gælder ikke ved køb af gavekort eller på fragt og forsendelse.

  

Sikkerhed
Hos Strikkelade foregår al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Med andre ord er det kun betalingsindløseren, der har adgang til dine data. Hverken Strikkelade eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data, der udveksles ved køb. Hos Strikkelade er dine personlige kontaktoplysninger 100% fortrolige, og vi garanterer, at ingen andre kan få adgang til dem.

 

Safety
If you browse our webshop from Canada, it is possible according to Canadian law to be sure that we do not collect your data. You can read more about it here.

Forbehold
Vi tager forbehold for trykfejl, tastefejl, udsolgte varer samt moms- og afgiftsændringer. Eventuelle tilbud gælder så længe lager haves. I bestræbelserne på at undgå svindel med kreditkort, forbeholder Strikkelade sig retten til at afvise en handel samt eventuelt forlange betaling via bankoverførsel.

 

 

Er du i tvivl, send os en mail på kontakt@strikkelade.dk